Crna topla kafa  

 

Crna topla kafa i

Šade za dobro jutro,

ti u njemu

u mom krevetu

pod mojim pokrivačem

među mojim preponama.

 

Crna topla kafa

novembarsko dobro jutro

sveže

uz malo slatke pene,

topli doručak

malo zubatog sunca

što se kroz prozore smeje

i bezobrazno uvlači

u krevet da nas zgreje.

 

Crna topla kafa

malo meda

crnog hleba,

zdela svežeg južnog voća

malo osmeha

i tvoje ime

što u uglu usana mojih stoji

u snovima u noćima.

 

Crna topla kafa,

možda više

i ne tako topla.

Da, ostala je netaknuta.

Šapat

i usne tvoje na mom vratu,

dodir tvoj

i ljubav

oslikana iznutra

na očnom kapku.

 

Crna kafa… ti si moj topli napitak

i moje praskozorje jutra.

Buđenje.

Sa usana skrivene želje skidaj

i raspi svu milinu ljubavi.

Polako strujiš kroz mene

ostavi šoljicu sa strane.

Toplinom svojom natoči mi vene.

 

©Anee

 

 

Оставите одговор

