NIJANSE LJUBAVI

Hajde, šapni mi tiho,
reci mi te divne, slatke reči,
reci mi bar ovoliko
i nateraj me da klečim.
Reci mi, koliko me voliš.

Volim te i po suncu i po kiši,
i na mesečini, i pod sijalicom,
i kad si pijan, i kad nisi,
i sa kačketom i sa šeširom.
Volim te i u odelu,
i sa kravatom a i bez nje,
volim te, dok peglam košulju,
slažem tvoje čarape,
dok ti kuvam omiljeno jelo,
i dok se izvijam vitkim telom
samo za tvoje oči.
Volim te i kad te svlačim,
i kad mi daješ poljupce za kojim sam žedna,
i kad si sanjiv do zore,
pa ne možeš držati oči otvorene,
a najviše te volim
kad si zamišljen kao usnulo more.

Za Novu godinu

Ispod jelke,
dok napolju padaju pahulje meke,
u ponoć,
u ponoć kad odzvoni sat,
a kad odzvoni vratila bih vreme unazad.

Leti

Volim te kao lubenicu,
u svim sokovima i mirisima,
u crvenom mesu slatkom,
pomešano sa alkoholom
i mrvljenim ledom. Tako glatko.

S proleća

Dok treseš tepihe ispred zgrade
i kad zavrćeš šraf, popravljaš vitrinu, radio, mašinu,
pa opsuješ sočno,
jer ne ide sve onako kako ti si zamislio,
jer nije sve idealno, nije sve romantično,
kao naša ljubav.

A dok lišće pada…

E, tad te volim sa setom,
u oker boji. Ljubav svedena u jednu reč.
Volim.
Volim te, čak i kad skitaš,
i kad se ispred vrata izuvaš,
pa u krevet se ušunjaš,
i poljubiš me za laku noć.
Volim te dok obavijaš šal
i kad mantil zakopčavaš,
i kad prođeš kraj mene kao morski val
i pljusneš me nežno.
Volim te, čak i kad sam ljuta na tebe,
i kad sam raspoložena za svađu,
ali ti i tad znaš moju boljku
pa spremiš neko vino i dve čaše
da se ipak nađu,
kad na kraju popustim, pa onako smotano
preko jezika prevalim:
volim te, samo tako.

©Anee

 

Оставите одговор

