Nikad ne odustaj i svoju želju ne ispuštaj. Budi veran, deran!

Ovo je jedan od onih dana kada sam u sopstvenom vrtlogu sreće. Ponekad je za to potreban razlog, a nekad je i bezrazložan. Međutim, današnji dan bih opisala kao MINIjaturni – mnogo malih stvari mi se desilo odjednom. Mnogo malih sreća mi se sjatilo na donjoj usni u vidu osmeha. Zamislite, mnogo malih stvari čine veliku sreću. A sada vam sa zadovoljstvom objavljem pobedu na konkursu koji je raspisala kompanija Mini i Mixer house. Moj dizajn sa macama je osvojio prvo mesto. Sta drugo da kažem nego – TEK SMO POCELI da vozimo Mini Cat Cooper.

Opet sam potvrdila svoj moto – Nikad ne odustaj.

Dodala bih samo još:  Nikad ne odustaj i svoju želju ne ispuštaj. Budi veran, deran!

Doc3-page0001

Оставите одговор

