ŠANSE SAMI PRAVIMO

Kada govorim o mislima, zaista, smatram da su misli stvari, i to one moćne stvari. A kada su te moćne misli spojene sa našom željom koja gori u nama onda nam se ostvaruju gotove sve želje. Postoji nešto što sam davno učila, ali sam skoro primenila. Shvatila sam da ka ostvarenju želje bi trebalo da budem istrajnija i odlučnija u nameri. Dosta sam čitala o zakonu namere, ali ga nisam razumela sve dok mi nije desio on. Mini.

Kada su kompanija Mini Srbija i Mikser Haus raspisali konkurs za najbolji dizajn Mini Cooper-a SD, rekla sam sebi – ovde moraš da pobediš, ti živiš Mini. Nijednog trenutka nisam posustala, već sam odmah odstampala šemu auta sa interneta, kupila flomastere i napravila skicu svog dizajna. Nijednog trenutka nisam posumnjala u sebe, niti se pitala – a šta ako ne pobedim? Od samog starta sam zauzela stav da budem rešena da ostanem spremna sve dok ne dobijem ono čemu težim. Usvajanjem želje poprima se nedvosmislena namera pri kojoj se ostaje sve dok ona ne postane naša omiljena opsesija. Jednostavno, takav je proces. Kada kažem opsesija, ne mislim da treba da se gušite ili da gušite nekog zbog toga, već da vežbate da vam stalno na pameti bude želja i da se u tom stanju osećate odlično.

Kada se pojavio konkurs na zvaničnoj strani Mini Srbija pomislila sam da mi je ovo šansa u drugačijem obliku koja se pojavila iz neočekivanog pravca. Ovo su nevidljivi dokazi da dođem do svog cilja, ovo je trenutak koji moram da uhvatim, ovo je put koji će mi pomoći da kupim svoj Mini. To je bio trik prilike. Moje misli je, takođe, potvrdila moja dobra prijateljica, koja je na jednom skupu rekla da je moj omiljeni auto Mini, i da se uvek seti mene kada ga vidi.

Kada sam preuzela auto na vikend korišćenje, to je za mene bila prava test vožnja. Ali, ne obična test vožnja autom, nego test koji mi je slao Univerzum. To je bio njegov odgovor na moje pitanje – a kada ću ga osetiti pod gasom? I poruka koju sam dobila od prijatelja, nakon što je auto bio javno izložen, bila je test – video sam sve, ti si ionako opsednuta Mini Morisom… Sudeći po knjizi… Ali meni je smešno to što sam se setio šta je moj otac davno rekao vozeći mene u fići, dok nas je obilazio Mini Moris… Rekao je „umreću, a neću moći da kupim ovaj lepi auto“ tu razneženost pamtim. Tada sam se ozbiljno zapitala, zar treba i meni to da se desi? Ne, ja ću ga u ovom životu imati. I to nekoliko njih.

Odlučila sam.

Nije ti potreban novac da bi imao inicijativu.

Nije ti potreban uticaj da bi imao veru.

Nije ti potrebno mišljenje drugih da bi imao volju da pobediš.

Na svakom koraku imamo pregršt znakova, koje samo treba slediti. Dajte gas!

Оставите одговор

