MAČKE SU DOŠLE!

Ne znam koji je planetarni aspekt bio tad na nebu, ali mislim da su se sve zvezde namestile u najpovoljniji položaj. Kada su na zvaničnom sajtu Mini Srbija i Mikser Haus objavili da je moj dizajn za Mini Kuper SD osvojio prvo mesto, ni sanjala nisam da ću se obresti na jednom od najlepših imanja u Srbiji. Kao nagradu dobila sam all inclusive paket u Kući Zornića, prelepom etno kutku na planini Kosmaj. Za mene je ovo bilo i više od izleta, jer na Kosmaju nikad nisam bila, a još više, jer sam vozila automobil sa pobedničkim dizajnom.

I opet, vraćam se na zvezde i galaksiju, sve je ovo pozlatio moj Univerzum. On je odgovorio na moje misli i ispunio mi je želju. I ne samo to, nego mi je dao i klimu. Na ovom mestu letnje vrućine gode, zapravo, uopšte nisu vruće. Čak se i moja mama, koja baš i nije ljubitelj velikih vrućina, opustila na ovom planinskom kutku. A ja sam uživala u svemu. Uživala sam gledajući svoje remek delo na Mini Kuperu, u celom etno kompleksu, dobroj hrani, veselim osobljem u visokoj vibraciji pozitivne energije.

Koja reč bi se mogla meriti sa tako visokom vibracijom – pa, ljubav! Šta drugo!U takvoj vibraciji smo najviši, ona nam vraća osmeh, boju lica, zdravlje, normalne otkucaje srca. To je jedna od najboljih frekfencija koja se može desiti jednoj osobi. Svakako da se raspoloženja kod čoveka menjaju i da mi nećemo uvek biti u vorteksu (vrtlogu sreće), ali onda kada smo u tom vrtlogu baš se tada treba truditi da uzmemo i damo najbolje od života. Najbitnije je da se ne batrgamo u takvom osećaju, nego da mu se prepustimo da nas vodi. Jer nema ništa lepše nego kada nas ljubav uzme pod svoje, zar ne?

Hvala Zornićima i celom njihovom osoblju na ljubaznom dočeku i gostoprimljivosti!

Mačke su osvojile još jedan planinski vrh!

 

Оставите одговор

