Odlomak iz romana „Operacija Eros“

~Koraci~

Bilo je već tri sata kada sam se skoro našla pred kućom. Niz ulicu čulo se kikotanje svemoćnih bogataša – nisam se obazirala na pijane duše. Vrhovima prstiju penjala sam se uz stepenice sve dok nisam došla do praga. A onda kada sam došla, pružio se neverovatan pogled na Olimp.

Olimp? Odjednom mi se učinio tako bliskim da me je morilo pitanje da li još uvek gore žive bogovi. Možda, a ukoliko nisu bili tamo onda su se sigurno vukli među nama – trebalo ih je samo potražiti. A vernici? Šta je bilo sa njima? Kud su se denuli oni ili bolje reći pod kojom su se maskom skrivali? Nisu bili ni gori ni bolji, ni lepši, ni moćniji od svojih idola koje su veličali. Hm, izgleda da na svetu nije bilo ničega sem bogova, vatrenog blaženstva i snažnog osećanja u kome su sve granice bića u strahu nestale. Te noći nestala sam i ja…

ROMAN MOŽETE PORUČITI NA E-MAIL   anaberbakov@yahoo.com   PO CENI OD 500,00… NA TERITORIJI SRBIJE POŠTARINA JE BESPLATNA…

1445974718060

 

Оставите одговор

